BARANG DAPUR BASAH

Afternoon to all my readers. Hope everyone had a great festive break so far....Hari ini Awien ingin berkongsi dengan semua tentang ig @barangdapurbasah. Sebenarnya Awien pun baru tahu pasal ig ni. Itupun setelah menonton rancangan Nona di mana pemilik ig ini berkongsi tentang jualan barang dapur basah yang diusahakannya.

Setelah menonton perkongsian itu, Awien pun terus follow ig @barangdapurbasah ini. Awien mula baca semua comments from customers yang mana rata-rata kebanyakannya berpuas hati dengan harga dan service. Kebetulan barang basah di rumah dah habis dan Awien tak sempat untuk ke Pasar Tani atau Giant, jadi Awien pun terus WhatsApp ke barangdapurbasah ini. Dan bermulalah episode membeli barangdapurbasah via WhatsApp sahaja. Pada Awien, dengan adanya kemudahan seperti ini, ianya menjimatkan masa dan tenaga sebab tidak perlu lagi ke pasar dan tidak perlu lagi membersihkan barang basah ini terutama untuk mereka yang bekerja. Cuma perlu diingatkan, ada delivery charges of RM15 untuk setiap pembelian. Dan sejujurnya Awien rasa barang basah ini lebih ekonomi (dari segi harga dan kuantiti) untuk mereka yang masih bujang atau mempunyai keluarga yang kecil.

For more information, kindly follow the ig. There are mix and match package as well as a-la-carte orders which the price will depend on the market price.










Selamat Mencuba!!!
  

Comments

Popular posts from this blog

REMINISCING MY TRIP TO SEOUL (PART 3)

TEATER BADAI SEMALAM, 20 NOV 2011 3PM